Często zadawane pytania

REJESTRACJA

Kliknij ZAREJESTRUJ SIĘ w prawym górnym rogu strony. W następnym kroku podaj dane niezbędne do realizacji zamówienia. Następnie przepisz kod z obrazka i kliknij ZAREJESTRUJ SIĘ. Na podany adres email wyślemy link aktywujący. Po kliknięciu w link możesz złożyć pierwsze zamówienie.
W zakładce ZALOGUJ kliknij "Jeśli nie pamiętasz hasła", następnie wprowadź swój adres mailowy podany w procesie rejestracji. Na podany mail wyślemy Ci link do ustanowienia nowego hasła.
  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby dokonać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
  • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałam/-em w procesie rejestracji?
Tak, można zmienić dane adresowe, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w ZMIEŃ DANE W SWOIM PROFILU.


ZAMÓWIENIA

  • Jaki jest termin realizacji zamówień?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki oraz w przypadku płatności przelewem na konto od terminu zaksięgowania płatności. Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 – 48 godzin od momentu ich potwierdzenia i opłacenia.
  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Tak, status zamówienia widoczny jest w historii zamówień ale tylko dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile oraz sms z numerem przesyłki i linkiem do strony pozwalającym śledzić status przesyłki na stronie firmy realizującej dostawę.
  • Czy mogę zmienć coś w zamówieniu?
Tak, można do momentu wysyłki paczki. Można próbować anulować zamówienie, zmienić dane lub zamawiane produkty poprzez kontakt telefoniczny z nami lub wysyłając do nas maila z ostateczną wersją zamówienia.
  • Jeśli zamówię 2 rzeczy ale w osobnych zamówieniach to czy mogę je dostać w jednej paczce?
Tak, jeśli oba zamówienia zawierają ten sam adres odbioru. Należy umieścić odpowiednią adnotację w jednym z zamówień lub ewentualnie skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.


WYSYŁKA I DOSTAWA

  • Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Zamówiony produkt możemy wysłać jako prezent, ale nie zapewniamy opakowań prezentowych. Jeśli jest taka potrzeba, poinformuj nas o niezałączaniu paragonu do paczki, wtedy dokument sprzedaży możemy wysłać pocztą elektroniczną na Twoją prośbę.
  • Jakie są koszty dostawy paczki?
Dostawy realizujemy przesyłką kureirską InPost lub poprzez Paczkomaty InPost.
Paczkomat przedpłata: 12,30 zł
Paczkomat pobranie: 18,90 zł
Kurier przedpłata: 13,90 zł 
Kurier pobranie: 18,90 zł
Powyższe opłaty dotyczą przesyłek o wadze do 25 kg. Przy zamówieniu powyżej 250 zł dostawa GRATIS!
  • Czy mogę zamówić towar z opcją dostawy za granicę?
Tak realizujemy dostawy poza granicę Polski, jednak koszt takiej przesyłki podlega indywidualnej kalkulacji w zależności od wagi i kraju dostawy.


PŁATNOŚĆ

  • Na jakie konto bankowe mam dokonać płatność za zamówienie?
Dane do przelewu:  37 1140 2004 0000 3102 7521 9494
  • Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
- przelew elektroniczny za pośrednictwem serwisu DotPay. Pieniądze od razu są księgowane na naszym koncie i możemy zacząć realizować zamówienie. To gwarancja najszybszej dostawy.
- przelew tradycyjny na konto: 37 1140 2004 0000 3102 7521 9494
- za pobraniem (płatne gotówką lub kartą przy odbiorze przesyłki)
  • W jakiej walucie można dokonać płatności?
Płatności dokonywać można wyłącznie w polskich złotówkach.


WYMIANY I ZWROTY

  • W jaki sposób zwracane są pieniądze za odesłane zakupy?
Pieniądze przelewamy na wskazany przez Ciebie numer rachunku bankowego.
  • Czy mogę oddać zakupiony towar?
Jeśli zawierasz umowę na odległość, możesz od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym produktem.
Jeśli chcesz oddać zakupiony produkt, zgłoś to telefonicznie pod numerem 691 090 113 lub wyślij na adres info@zdrowapaczucha.pl jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Odeślij produkt wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenie płatności kartą czy wyciąg z konta) nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.
Pamiętaj aby odpowiednio zabezpieczyć i spakować produkt. Wysyłkę realizujesz na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych ZA POBRANIEM.


REKLAMACJE

  •  Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru należy spisać z kurierem doręczającym protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. 
Jeśli uszkodzenie zostanie stwierdzone po doręczeniu bez obecności kuriera lub po dostawie do paczkomatu, należy niezwłocznie złożyć pisemną reklamację wraz ze zdjęciami uszkodzonego towaru na adres info@zdrowapaczucha.pl. 
W zgłoszeniu należy podać nazwę uszkodzonego produktu, jego ilość oraz numeru paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane są niezwłocznie po ich otrzymaniu, maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.
Rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca w porozumieniu z klientem wymienia uszkodzony produkt lub dokonuje zwrotu równowartości uszkodzonego towaru.
  • Gdzie mogę reklamować zakupiony produkt?
Zakupione produkty można reklamować drogą mailową na adres: info@zdrowapaczucha.pl